Palautusehdot

Palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on kuluttajalain mukainen 14 vuorokauden palutusoikeus.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tilauksesi tai osan sitä, ota ensin yhteys asikaspalveluumme sähköpostitse info@lapinpollonpaja.fi.

Palautusilmoituksessa pitää ilmoittaa minkä tuotteen palautat, tämän jälkeen lähetämme sinulle palautusohjeet. Muuten emme välttämättä pysty hyväksymään tuotteen palauttamista. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tee uusi tilaus.

Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan, käyttämätön ja samassa kunnossa, kun ne olivat vastaanotettuasi. Pakkaus ja tuote on suojattava kuljetuksen ajaksi huollisesti, että ei tule vaurioita lähetuksen aikana. Asusteet palautetaan kaikki tarat paikalla, samassa pussissa.

Palautuksen ja vaihdon toimituskulut maksaa asiakas itse, jos  vastaanotettut tuoteet ovat viattomia.

Palautustuotteet tulee aina viedä pakettipisteeseen vaikka olet tilannut pakettisi kotinkuljetuksella. Emme palauta kotiin kuljetuksesta aiheutuvia kuluja, palautamme edullisimman vaihtoehdon mukaan.

Sekä Postin että Matkahuollon kautta lähetykset palautetaan aina Postin kautta.

Emme vastaanota postiennakolla palautettuja tuotteita.

Kun teet palautuksen, muista ottaa talteen postin helposti-koodi ja kuitti palautuksesta. Jos paketti katoa matkalla, pääsemme etsimään kadonnutta pakettia ja kuljetusliike vastaa katoamisesta. Ilman helposti-koodia ja kuittia asiakas vastaa itse.

Rikkoutuneet tai vialliset tuotteet

Kaikki meidän tuotteet menevät ennen lähettämistä tarkastuksen läpi, joten viallisia tuotteitta ei mahdollista päästä tilaukseen. Kun vastaanotat paketin, tarkista sen kunto ja mahdolliset vauriot välittömästi. Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee vahinkoilmoitus välittömästi Postin ja Matkahuoltoon.

Jos jostain syystä saat viallisen tuoteen, teethän virheilmoituksen sähköpostitse info@lapinpollonpaja.fi . Virheilmoituksen jätämiseen jälkeen  saat meiltä palautusohjetta sähköpostitse. Toivomme että liität mukaan kuvia viallsesta tuotteesta.

Käsittelemme ja tarkistamme jokaista tilannetta erikseen. Mikäli varastossamme ovat lopunneet  samalaiset tuoteet, palautamme rahat takaisin tai lähetämme vastaavan tuotteen vioituneen tilalle, jos tuottetta on varastossa riittävästi. Reklamaatiotapauksissa sinun ei tarvitse maksaa palautuskuluja.

Lunastamattomat paketit ja lähetykset

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus, se on sopimusrikkomus ostajan puolesta, eikä sen takia ole palautus. Tässä tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista paketin noutamatta jättämisestä  30 € (Kuluttajansuojalaki 5, luku 25 &28§).

 

Maksun palauttaminen

Lähetämme viestin sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty. Mikäli hyväksymme palautuksen, palautamme vain rikinäisen tuotteen hinnan ja postikulut palautetusta tuotteesta.

Jos olet valinut maksutavaksi lasku, vähennämme palauttamasi tuotteen summan laskusta.

Jos olet maksanut verkkopankkimaksulla tai luottokortilla, palautus palautetaan käytetylle tilille tai kortille.

Jos olet käyttänyt ilmaisen kuljetuksen, joka koskee vain yli 90 € summan tilauksia ja palautat osan tuotteista, jonka jälkeen tilauksen summa ei ylitä 90 €, vähennämme, toimitushetken toimituskulut sekä palautusksesta aiheutunneet toimituskulut palautussummasta. Toimituskulut riipuvat valitsemastasi toimitustavastasi. Palautuksen toimituskulut ovat samat kuin toimitiskulut.

Huomio

Pidätämme oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kullonkin voimassa olevin tilaus- ja toimitusehtoihin.

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com